-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jak ustawić zawory ?
michalool
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 14-01-2013 23:41
Biker


Postów: 181
Data rejestracji: 11.07.12

Siemka,
Zamierzam wymienić cylek i głowicę na 72ccm, i tu zaczynają się schody, chcę to zrobić sam we własnym garażu.
I moje obawy są takie jak :
- jak ustawić zawory i rozrząd ?
Tuhttp://www.eaglet...ad_id=3641 jest jak wymienić ale o ustawieniu rozrządu bądź zaworów nigdzie nie znalazłem .
 
kamil_gs
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2013 07:56
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

www.eaglets.pl/fo...ad_id=3608 zawory ;)

rozrząd- na magnecie szukasz znaczka w kształcie T. Ustawiasz go na godzinie 12, teraz na zebatce rozrządu masz kropkę którą trzeba ustawić na godzinę 9 lub 3. Rozrząd ustawiony :D tylko skręcić pozostaje :)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
michalool
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2013 08:49
Biker


Postów: 181
Data rejestracji: 11.07.12

Dzięki wielkie ;)
 
Cacper
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2013 21:16
Awatar

Początkujący biker


Postów: 23
Data rejestracji: 17.01.13

rozrząd- na magnecie szukasz znaczka w kształcie T. Ustawiasz go na godzinie 12, teraz na zebatce rozrządu masz kropkę którą trzeba ustawić na godzinę 9 lub 3. Rozrząd ustawiony :D tylko skręcić pozostaje :)


Jak to na 9 lub 3 u mnie w 50ccm było na 9 wycięcie ale w 72ccm nie mam wycięcia w ogóle
Edytowane przez kew dnia 17-01-2013 21:18
 
szymo_97
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2013 21:18
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

No to w takim razie T na wzierniku, zresztą to widać gołym okiem gdzie jest ta 9. :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kamil_gs
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2013 21:20
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

na 9 lub 3 ponieważ na jeden obrót wału przypadają 2 obroty zebatki albo na odwrót i wtedy ustawia się na 12/9 :P w każdym bądź razie i tak i tak jest dobrze :D
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
Cacper
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2013 22:00
Awatar

Początkujący biker


Postów: 23
Data rejestracji: 17.01.13

To w takim razie ja już nie wiem na 50ccm miałem na 9 i wszystko mi chodziło, a na 72cm nie mam znaku i ustawiłem tak samo i niestety wkręca się tylko do 8000 i dalej jak by się dławił.
 
szymo_97
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2013 22:02
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

To raczej wina gaźnika. Zawory by klekotały prędzej bardzo głośno zanim przestałby się wkręcać.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Cacper
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2013 10:02
Awatar

Początkujący biker


Postów: 23
Data rejestracji: 17.01.13

Witam
No i u mnie się okazało co jest nie tak. Zmieniłem spowrotem na oryginalną dysze i wszystko działa ok.
Mam tylko jeszcze problem z wolnymi obrotami przy zimnym silniku,ale jak się rozgrzeje już się wszystko normuje.
Obroty wróciły do normy czyli max11500 i bez problemu do nich dochodzi.
Dzięki za sugestie i pomoc.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
szymo_97
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2013 10:57
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10


Co do jałowych obrotów to gaźnik do delikatnej regulacji.

Temat zamykam.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: