Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Jak ustawić zawory ?
|
|
michalool |
Dodany dnia 14-01-2013 23:41
|
Biker![]() Postów: 181 Data rejestracji: 11.07.12 |
Siemka, Zamierzam wymienić cylek i głowicę na 72ccm, i tu zaczynają się schody, chcę to zrobić sam we własnym garażu. I moje obawy są takie jak : - jak ustawić zawory i rozrząd ? Tuhttp://www.eaglet...ad_id=3641 jest jak wymienić ale o ustawieniu rozrządu bądź zaworów nigdzie nie znalazłem . |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 15-01-2013 07:56
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
www.eaglets.pl/fo...ad_id=3608 zawory ![]() rozrząd- na magnecie szukasz znaczka w kształcie T. Ustawiasz go na godzinie 12, teraz na zebatce rozrządu masz kropkę którą trzeba ustawić na godzinę 9 lub 3. Rozrząd ustawiony ![]() ![]() |
|
|
michalool |
Dodany dnia 15-01-2013 08:49
|
Biker![]() Postów: 181 Data rejestracji: 11.07.12 |
Dzięki wielkie ![]() |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 17-01-2013 21:16
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
rozrząd- na magnecie szukasz znaczka w kształcie T. Ustawiasz go na godzinie 12, teraz na zebatce rozrządu masz kropkę którą trzeba ustawić na godzinę 9 lub 3. Rozrząd ustawiony ![]() ![]() Jak to na 9 lub 3 u mnie w 50ccm było na 9 wycięcie ale w 72ccm nie mam wycięcia w ogóle Edytowane przez kew dnia 17-01-2013 21:18 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 17-01-2013 21:18
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
No to w takim razie T na wzierniku, zresztą to widać gołym okiem gdzie jest ta 9. ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 17-01-2013 21:20
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
na 9 lub 3 ponieważ na jeden obrót wału przypadają 2 obroty zebatki albo na odwrót i wtedy ustawia się na 12/9 ![]() ![]() |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 17-01-2013 22:00
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
To w takim razie ja już nie wiem na 50ccm miałem na 9 i wszystko mi chodziło, a na 72cm nie mam znaku i ustawiłem tak samo i niestety wkręca się tylko do 8000 i dalej jak by się dławił. |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 17-01-2013 22:02
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
To raczej wina gaźnika. Zawory by klekotały prędzej bardzo głośno zanim przestałby się wkręcać.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 19-01-2013 10:02
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Witam No i u mnie się okazało co jest nie tak. Zmieniłem spowrotem na oryginalną dysze i wszystko działa ok. Mam tylko jeszcze problem z wolnymi obrotami przy zimnym silniku,ale jak się rozgrzeje już się wszystko normuje. Obroty wróciły do normy czyli max11500 i bez problemu do nich dochodzi. Dzięki za sugestie i pomoc. ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 19-01-2013 10:57
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Co do jałowych obrotów to gaźnik do delikatnej regulacji. Temat zamykam. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
Przeskocz do forum: |