Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Jak ustawić zawory ?
Dodane przez michalool dnia 14-01-2013 23:41
#1
Siemka,
Zamierzam wymienić cylek i głowicę na 72ccm, i tu zaczynają się schody, chcę to zrobić sam we własnym garażu.
I moje obawy są takie jak :
- jak ustawić zawory i rozrząd ?
Tu
http://www.eaglet...ad_id=3641 jest jak wymienić ale o ustawieniu rozrządu bądź zaworów nigdzie nie znalazłem .
Dodane przez kamil_gs dnia 15-01-2013 07:56
#2
www.eaglets.pl/fo...ad_id=3608 zawory ;)
rozrząd- na magnecie szukasz znaczka w kształcie T. Ustawiasz go na godzinie 12, teraz na zebatce rozrządu masz kropkę którą trzeba ustawić na godzinę 9 lub 3. Rozrząd ustawiony :d tylko skręcić pozostaje :)
Dodane przez michalool dnia 15-01-2013 08:49
#3
Dzięki wielkie ;)
Dodane przez Cacper dnia 17-01-2013 21:16
#4
rozrząd- na magnecie szukasz znaczka w kształcie T. Ustawiasz go na godzinie 12, teraz na zebatce rozrządu masz kropkę którą trzeba ustawić na godzinę 9 lub 3. Rozrząd ustawiony :d tylko skręcić pozostaje :)
Jak to na 9 lub 3 u mnie w 50ccm było na 9 wycięcie ale w 72ccm nie mam wycięcia w og
óle
Edytowane przez kew dnia 17-01-2013 21:18
Dodane przez szymo_97 dnia 17-01-2013 21:18
#5
No to w takim razie T na wzierniku, zresztą to widać gołym okiem gdzie jest ta 9. :)
Dodane przez kamil_gs dnia 17-01-2013 21:20
#6
na 9 lub 3 ponieważ na jeden obrót wału przypadają 2 obroty zebatki albo na odwrót i wtedy ustawia się na 12/9 :p w każdym bądź razie i tak i tak jest dobrze :d
Dodane przez Cacper dnia 17-01-2013 22:00
#7
To w takim razie ja już nie wiem na 50ccm miałem na 9 i wszystko mi chodziło, a na 72cm nie mam znaku i ustawiłem tak samo i niestety wkręca się tylko do 8000 i dalej jak by się dławił.
Dodane przez szymo_97 dnia 17-01-2013 22:02
#8
To raczej wina gaźnika. Zawory by klekotały prędzej bardzo głośno zanim przestałby się wkręcać.
Dodane przez Cacper dnia 19-01-2013 10:02
#9
Witam
No i u mnie się okazało co jest nie tak. Zmieniłem spowrotem na oryginalną dysze i wszystko działa ok.
Mam tylko jeszcze problem z wolnymi obrotami przy zimnym silniku,ale jak się rozgrzeje już się wszystko normuje.
Obroty wróciły do normy czyli max11500 i bez problemu do nich dochodzi.
Dzięki za sugestie i pomoc.
Dodane przez szymo_97 dnia 19-01-2013 10:57
#10
Co do jałowych obrotów to gaźnik do delikatnej regulacji.
Temat zamykam.